Loader

Finalista

Examen: De l’autoescola al paradís

Em dic Bruno, m’adreço al cotxe de l’autoescola per a fer el meu examen del permís de conduir. El cotxe surt de Poble-sec i estic súper nerviós, però tinc moltes ganes de treure’m per fi el carnet. Entro al cotxe, amb l’examinador ja dins.
-Hola, que tal ets Bruno?-pregunta l’examinador.
Hola- sí, sóc en Bruno.
Vale, avui és el dia eh, anem per això?
-Això espero… Perquè estic súper nerviós.

Bé, tu tranquil que tot anirà bé.
Maties, el jove i maco examinador darrere i al meu costat, el meu guaperes professor fent de copilot interessant.
Jo em col·loco el retrovisor, el mirall i tot per a iniciar la circulació.

Ja pots començar, diu Maties- jo t’aniré indicant dreta esquerra, recte.
Així que arranco.
Val, Bruno no t’oblides de res?
-Per què? No?
-Posem el cinturó?
-Uf, si, si…l meu riure nerviós sorgeix al mateix temps que l’ envermelliment  de la meva cara.
-Això ja…Comencem bé, són els nervis eh, però cal acordar-se sempre vale?
-Si,si, ho sento.
-D’acord?
Val, val vinga.
Ara si…Inicio la circulació. Al cap de 5 segons se’m cala el cotxe.
Que ha passat? Em diu l’examinador?
S’ha calat?
-Si
-Bé, torna a encendre tranquil
-Val
-Tracta de relaxar-te, que et veig molt nerviós.
-Val, sí.
-Així que reprenc la marxa i vaig cap a Plaça Espanya
-La primera a la dreta
(5 minuts després)
-Era per allà, portem aquí donant voltes a la rotonda  com si fos una noria no se quanta estona ja…
-Vale ho sento, li responc amb un riure tímid
Segueixo per gran via i en 5 carrers em diu que giri a la dreta i aparqui en el primer lloc que trobem. Estem en carrer Calàbria i trobo un aparcament a la cantonada, molt a prop de Gran Via.
Després dels pitjors 5 minuts de la meva vida, aconsegueixo aparcar.
-Doncs ja està Bruno. Ja hem acabat l’examen.
-Val
-Però sentint-lo molt ,has fet molts errors i no et puc aprovar.
-No si us plau, necessito el carnet pel meu treball.
-Ho sento. Pots apuntar-te per al pròxim i en quinze dies et puc donar data
-No, ho necessito avui, a més aquest dissabte és el meu aniversari i volia celebrar-lo amb els meus amics.
-Ho sento, no hi puc fer res.
-Per favor! Ho necessito!
-Bé, a veure que faries? Perquè jo et pugui donar el carnet?
-El que em demanis…
Maties, es treu el seu fre de mà i m’agafa el cap des del clatell i em diu: a veure com se’t dóna aquesta maniobra..
El professor no es queda de braços plegats i treu la seva també….Vaig alternant del seient posterior, al de copilot i del de copilot al seient posterior!
-Vine -hi ha un lloc molt més còmode per seguir -em diu Maties amb l’aprovació del profe.
Sortim del cotxe i entrem al local de davant anomenat Boyberry. Entrem al local i veiem molts nois macos però jo ara mateix només tinc ulls per ells dos i a més vull fer el possible per aprovar l’examen.
Voltem per tota la planta i veiem tres cabines amb glory holes juntes…a mi em fiquen a la del mig i ells van cadascú a les dues del costat. En un minut, veig les magnífiques polles que havia tastat al cotxe minuts abans, travessant els forats de les parets. Em disposo a menjar una i després l’altra, la del professor i després la de l’examinador cada cop més i més ràpid fins que la tensió és màxima i venen tots tos cap a la cabina del mig, on estic jo…
Segueixo el mateix procediment menjant aquelles magnífiques titoles. Jo de genolls i menjant aquells dos pals fàl·lics com si fossin dos gelats. Del enorme que són, gairebé no em caben a la boca… Tot seguit pujo cap als llavis del Maties, mentre Òscar, el professor,me la menja a mi i després a l’inrevés.. Menjo els llavis del professor i Maties me la menja a mi. Me la menja amb molta avidesa com si no hi hagués un demà.
Després d’estar bona estona menjant-nos les polles, ens acabem de despullar i Maties m’agafa i m’assenta al seu membre mentre em va aixecant i assentant damunt seu i amb el seu fre de mà dins del meu cul…. Uf quin gust!!! Quin plaer estava sentint en aquell precís moment. Les meves pulsacions estaven accelerades i jo moria de gust!!!
Després, l’atractiu examinador em va agarrar cap a dalt i em va traslladar al braços d’Oscar, àlies el professor canyó, i desig de totes les noies de l’autoescola, i nois evidentment!
Òscar va seguir fent les mateixes maniobres que Maties follant-me com si s’acabés el món. Els meus batecs i gemecs eren cada cop més i més intensos. Anava de dalt cap a baix. Em sentia com unes peses de gimnàs, on tots dos em podien carregar per seguir entrenant els seus esculpits cossos.
Òscar, després de cinc minuts de sexe desenfrenat ,em va tornar a passar a Maties per repetir l’acció i cinc minuts després tornava als braços d’Òscar. Anava d’un a un altre i de dalt a baix…no podia estar més excitat!
Després, quan van veure que ja es començaven a cansar d’aixecar-me, Maties sense treure el seu aparell de dins meu em va incorporar a terra inclinant la meva esquena per posar-me de quatre potes. Ell seguia follant-me i jo, per baixar la intensitat dels meus gemecs vaig cobrir el forat de la boca amb la polla que tenia al davant. La d’Oscar! Vam estar molt bona estona així…no deixàvem de gemegar tots tres.
Escoltava molt de soroll darrere de la porta, de gent que volien ser espectadors de què estava passant en aquela cabina, i fins i tot algunes cares que ja n’eren, a través dels glorys holes de les cabines dels costats. Però res m’hi distreia! M’estava traient el carnet de conduir i havia d’estar concentrat i al mateix temps gaudir d’aquest moment.

Va passar una bona estona i després vam canviar de posicions, jo seguia al mig però ara qui em penetrava era l’Òscar mentre Matías em cobría el musell amb el seu aparell.
Vam estar molt bona estona allà, fins que no podien més i em van fer agenollar per follar-me la boca, primer un i després l’altre… Després van posar les dues polles dins de la meva boca i seguien follant-me la fins que Paaam!!!! Van esclatar alhora i van deixar anar una bona quantitat de llet! Què sabrosa que era! Super dolça!

En aquell instant moment, i sense gairebé tocar-me estava a punt de córrer en adonar-se’n van apropar les seves boques cap allà fins que Booom !!!!, Va esclatar i la vam assaborir besant-nos tots tres i gaudint encara més.
Finalment, ens vam recompondre i vaig preguntar-los:
-Què, he aprovat el carnet de conduir?
Si-és teu- em diu Maties, juntament amb una picadeta d’ulls simultània amb Òscar.
Després de netejar-nos, vam obrir la porta de la cabina i vam al·lucinar amb la quantitat d’espectadors que teníem al voltant de la nostra porta i de les cabines del costat per mirar el show que havíem organitzat… Vam veure una taula amb un jove repartint copes de cava. Ens va explicar, que avui era el dia jove i com cada últim dimarts de mes es fa aquesta festa temàtica. Ens van donar una copa de cava a tots tres i vam brindar.
Òscar: Felicitats, ja tens el teu desitjat carnet!
-Sí que bé, aquest dissabte m’anirà genial pel meu aniversari
Maties: És que has fet molt bones maniobres aquí, t’ho has ben merescut!

Vam riure tots tres i els hi vaig convidar a la meva festa d’aniversari d’aquest dissabte que faig a casa. Ells de bon grat van acceptar! Dissabte ens tornem a veure! I jo ja amb carnet, ja us explicaré com acaba la festa….

Volver al concurso 2020